شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

نام ماليات بر ارزش افزوده به گوش اغلبمان خورده، ولي به طور دقيقي نمي دانيم در اين ماليات نام آشنا موضوع از چه قرار است و نسبت به مشمولين اين ماليات، مواعد پرداخت، شيوه پرداخت و نرخ آن آشنايي نداريم. در مشاوره هاي ارزش افزوده دقيقا از همين ابهامات گره گشايي مي شود، ضمن اينكه نكات كليدي در ارتباط با اين ماليات بيان مي گردد و اطلاعات مفيدي در اختيارتان قرار مي گيرد، در آخر بايد اضافه كنم قوانين و مقررات حقوقي و مالياتي دائما در حال تغيير و به‌روزشدن هستند و در مشاوره هاي مالياتي شما اطلاعاتي را دريافت مي نمائيد كه به صورت لحظه اي رصد گرديده اند.

 

ماليات بر ارزش افزوده چيست؟

ماليات بر ارزش افزوده مبلغي است كه فروشندگان كالا يا خدمات از خريداران خود دريافت مي كنند و زمانيكه خود در مقام خريدار باشند آن را پرداخت مي نمايند، در حقيقت اين گونه از ماليات هزينه مالياتي را از گردن توليدكننده برداشته و ميان زنجيره توليد، توزيع و در نهايت مصرف تقسيم مينمايد، اين شيوه دريافت ماليات، غير مستقيم و چند مرحله اي بوده و شيوه محاسبه و دريافت آن براساس ارزش مبادله اي است كه در هر مرحله از زنجيره توليد- توزيع- مصرف تعيين مي گردد .

اين ماليات همانند زنجيره اي است و در هر مرحله اي از خريد و فروش كالاهايي كه ارزش افزوده به آن تعلق مي گيرد، شاهد اضافه گرديدن آن به بهاي كالا و خدمات افزوده شده هستيم كه اين بها توسط خريدار آن كالا پرداخت مي گردد، البته دريافت كننده اين ماليات مكلف است آن را به سازمان مالياتي كشور پرداخت نمايد .

ماليات بر ارزش‌افزوده در نهايت توسط مصرف‌كننده نهايي پرداخت مي‌شود و اين هزينه براي مشاغل نيست. در واقع اين ماليات به عنوان درصدي از قيمت شارژ مي‌شود، به اين معني كه بار مالياتي واقعي در هر مرحله از زنجيره توليد و توزيع قابل‌مشاهده است.

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات برارزش افزوده

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

مشاور ماليات بر ارزش افزوده كيست؟

مشاور ماليات بر ارزش افزوده همان مشاور مالياتي است كه ازميان وكلاي مالياتي گزينش مي شود، اين مشاوران علاوه بر تحصيل و كسب تخصص در شاخه هاي مالي به قدري در حوزه هاي حسابداري و حسابرسي آبديده شده اند كه اشرافي كامل نسبت به حقوق و قوانين مالياتي دارند، البته نبايد از تجربه اداره پرونده هاي مالياتي اين مشاوران در مراجع قضايي غافل شد، تمامي اين تجارب به انضمام اشراف كامل به قوانين، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها، مشاوران مالياتي را قادر مي سازد كه سازمان ها را در پرداخت ماليات كمتر ياري رسانند، در صورت دريافت راهنمايي هاي اين مشاوران از جريمه مالياتي خبري نخواهد بود، كما اينكه با سنجش راه هاي ضرر احتمالي قادرند از بروز هرگونه ضرر در مجموعه شما ممانعت به عمل آورند.

 

ارزش افزوده چيست؟

به زبان ساده ارزش افزوده به ارزشي اطلاق مي گردد كه در هر مرحله به كالا و خدمات افزوده مي شود. اين ارزش، هر يك از مراحل مربوط به زنجيره توليد تا مصرف را شامل مي شود و در هر يك از اين مراحل هم به دليل كاري كه روي آن كالا صورت مي پذيرد ارزش افزوده پيدا ميكند به عنوان مثال فرآيند توليد سازه هاي چوبي را در نظر بگيريد اين سازه ها از مراحل اوليه توليد كه همان چوب خام است تا زماني كه به سازه اي قابل استفاده تبديل گردد، در هر مرحله از برش تا منبت كاري و رنگكاري ارزش افزوده پيدا مي كند و در تمام اين مراحل خريدار آن را مي پردازد، با اين اوصاف ارزش افزوده مربوط به كالاها يا خدماتي است كه سير تكاملي چند مرحله اي را از توليد تا مصرف طي مي كنند تا به دست مصرف كننده نهايي خود برسند.

3qzk_s18.png

وكيل مالياتي كيست؟

وكيل مالياتي همان مشاور مالياتي است ولي اطلاق نام وكيل به اين معني نيست كه از لحاظ حقوقي داراي درجه وكالت است، در حقيقت اين مشاوران در اداره و رسيدگي به پرونده هاي مالياتي موسسات وكالت دارند تا به نيابت از مديران مجموعه از منافع آنها و اظهار نامه هاي مالياتيشان دفاع نمايند، اين وكالت نامه به سبب تسلط آنها به  قوانين، مقررات، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌هاي مالياتي صادر مي شود، اشراف بر استاندارهاي مالياتي اين وكلا را قادر به دفاع از اظهار نامه هاي مالياتي و خلاصي موسسات از جريمه ها و هزينه هاي مضاعف مالياتي مي نمايد.

 

دوره مالياتي در ارزش افزوده چيست؟

طبق ماده ?? قانون ماليات بر ارزش افزوده، هر سال شمسي به چهار دوره سه ماهه تقسيم مي گردد كه تقريبا معادل روزهاي يك فصل است، اين دوره هاي مالياتي را در زير برايتان گرد آورده ايم:

  • دوره نخست : فصل بهار به مدت ?? روز
  • دوره دوم: فصل تابستان به مدت ?? روز
  • دوره سوم: فصل پاييز به مدت ?? روز
  • دوره چهارم: فصل زمستان به مدت ?? روز در سال هاي عادي و ?? روز در سال هاي كبيسه

مودياني كه مكلف به پرداخت ماليات بر ارزش افزوده هستند بايد ظرف مدت ?? روز از اتمام هر دوره مالياتي، اظهار نامه مالياتي خود را از طريق سايت ارزش افزوده به نشاني www.evat.ir و مطابق روش اعلام شده توسط سازمان امور مالياتي ارسال نموده و نسبت به پرداخت ماليات تعيين شده اقدام نمايند، البته فراموش نكنيد كه لازمه ارسال اظهار نامه ارزش افزوده ثبت نام در سيستم ماليات بر ارزش افزوده و دريافت رمز ورود و نام كابري جهت ورود به سايت است.

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

چگونه هزينه هاي مالياتي خود را كاهش دهيم؟

كاهش هزينه هاي مالياتي از دغدغه هاي اصلي هر بنگاهداريست، زيرا اين هزينه ها گاها به قدري سنگين مي شود كه بسياري از عهده پرداخت آن بر نمي آيند، به گونه اي كه در دسته هزينه هاي وحشت آور براي صاحبين مشاغل به شمار مي رود، اما در صورت استمداد از راهنمايي مشاوران مالياتي به دو روش مي توان اين هزينه هاي ناشي از ماليات را كاهش داد، اين دو شيوه از قرار پشتيباني مالياتي و دادرسي مالياتي است كه به توضيح هر يك از اين دو مفهوم به صورت اجمالي خواهيم پرداخت:

گام اول پشتيباني مالياتي: آنچه در درجه اول در پشتيباني مالياتي انجام مي شود، ارائه مشاوره به مديران موسسه و آشنا ساختن آنها با پيچيدگي هاي خاص قوانين مالياتي است. در حقيقت در اين بخش از كار، مشاور مالياتي يا كاركنان بخش مالي موسسه به تنظيم صورت هاي مالي مربوطه به شفاف ترين و دقيق ترين شكل ممكن مي پردازند تا در نهايت به پرداخت حداقلي ماليات بيانجامد، البته نظارت بر قراردادهاي منعقد شده، بررسي چگونگي پرداختي ها و دريافتي هاي موسسه و معرفي راه هاي معافيت مالياتي از ديگر فعاليت هايي است كه توسط اين مشاوران در بخش پشتيباني صورت مي پذيرد.

گام بعدي دادرسي مالياتي: از مرحله پشتيباني مالياتي كه عبور كنيم ديگر اظهار نامه مالياتي ارسال شده و نوبت به بررسي نامه اعمال مالياتي موسسه مي رسد، در اين مرحله پرونده مالياتي شركت در اداره ماليات، هيات هاي حل اختلاف و مراجع قانوني رسيدگي به پرونده هاي مالياتي مفتوح بوده و در حال رسيدگي قرار دارد، بنگاه داران هر ساله در مواعد معيني اقدام به تكميل و ارسال فرم اظهار نامه خود مي نمايند و مميزين مالياتي هم كه در اين مرحله ورود يافته اند، پس از بررسي پرونده ها و موارد مطروح در آن، در برخي موارد اظهار نامه موسسات را رد و خود راسا مالياتي را مشخص مي نمايند. در اين مرحله كه اصطلاحا آن را علي الراس شدن مي نامند، حضور فردي آگاه به عنوان مشاور ضرورت مي يابد تا با راهنمايي هاي خود شما را از پرداخت ماليات مضاعف خلاصي داده و از حقوق شما نزد مراجع مالياتي دفاع نمايد .

در حقيقت اين مشاوران و وكلا با بهره از تخصص، تجربه و تسلط خود نسبت به قوانين، ماليات صادره از سوي مميز مالياتي را برگردانده و مانع پرداخت ماليات مضاعف مي گردند .

 

تاريخ هاي مهم ماليات بر ارزش افزوده

مواعد قانوني و مهم پرداخت ماليات بر ارزش افزوده به شرح زير است:

الف- موعد عرضه كالا:

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي صورتحساب، تاريخ تحويل كالا يا تاريخ تحقق معامله كالا كه مقدم باشد.

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي ثبت دارائي در دفاتر يا تاريخ شروع استفاده يا تاريخ برداشت كه مقدم باشد .

در مورد معاملات موضوع ماده (?) قانون ماليات بر ارزش افزوده ، تاريخ معاوضه .

 ب- موعد ارائه خدمات:

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي صورتحساب يا تاريخ ارائه خدمت كه مقدم باشد .

در خصوص معاملات موضوع ماده (?) قانون ماليات بر ارزش افزوده ، تاريخ معاوضه.

 ج- موعد صادرات و واردات:

در خصوص صادرات، هنگام صدور (از حيث استرداد) و در مورد واردات تاريخ ترخيص كالا از گمرك و در خصوص خدمت، تاريخ پرداخت مابه ازاء.

تبصره- در صورت استفاده از ماشين هاي صندوق، تاريخ تعلق ماليات، تاريخ ثبت معامله در ماشين ملاك است.

 

هزينه مشاوره تلفني ماليات بر ارزش افزوده

هزينه هر دقيقه مشاوره تلفني ماليات بر ارزش افزوده ???? تومان است، آنچه در مقايسه هزينه مشاوره هاي حضوري و تلفني به سهولت مي توان دريافت اين است كه از پرداخت هزينه هاي سرسام آور حضور نزد وكلاي مالياتي خبري نيست، كما اينكه هزينه فرصت و صرفه جويي در زمان، وقت و انرژي را هم مي توان به عنوان مزيت به اين نوع مشاوره هاي تلفني افزود . پس هر زمان، هر جا و در هر شرايطي ميتوانيد روي كمك مشاوران تلفني آرموو حساب كنيد .

 

تاريخ هاي ضروري مالياتي

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

 

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

اولين ماموريت ما در اين بخش از آرموو آشنايي مشاوره گيرندگان با مفهوم دقيق ماليات بر ارزش افزوده است، بالطبع هر فرد به فراخور برخوردي كه با اين مفهوم مالياتي داشته نياز به مدد يك مشاور حاذق دارد، اما ارائه توضيحات با زباني ساده و قابل فهم همواره دغدغه بسياري از جمله خود ما بوده است، به همين سبب به شما قول مي دهيم درمشاوره هاي آرموو خبري از اصطلاحات غير قابل درك نيست، بلكه مشاوران ما هر مفهومي را به ساده ترين شكل ممكن به شما ارائه مي دهند و در صورتي كه نياز به دانستن اطلاعاتي جامع تر و كامل تر در خصوص مقوله مورد پرسشتان داريد تمامي اين ابهامات را مرتفع نمايند .

جهت اطلاع از اصطلاحات تخصصي در حوزه‌هاي مالي و مالياتي و رسيدن به پاسخ سئوالاتتان به بياني ساده و همه ‌فهم مي توانيد از راه هاي زير با مشاوران آرموو ارتباط برقرار نمائيد:

مشاوره مالي 021-45298

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/vat-advice/

 

نحوه بدست آوردن درآمد دلاري

نحوه بدست آوردن درآمد دلاري

 

 ورزش روزانه فانتزي يا DFS

DFS جديدترين بازي هايي است كه كساني كه به صورت حرفه اي شرط بندي ميكنند، از اين راه مي توانند به كسب درآمد خوبي دست پيدا كنند. روش كار و كسب درآمد از طريق بازي هاي فانتزي روزانه به اين صورت است كه براي ورود به مسابقات و رقابت با ساير بازيكنان، شما هزينه ورودي را تنها بايد پرداخت كنيد و هدف كه رسيدن به بيشترين امتياز است را به دست بياوريد و به بالاترين امتياز در مسابقات برسيد!

 طبق تحقيقاتي كه در سال 2015 انجام شد، مشخص شده كه 1.3? از بازيكنان بيس بال فانتزي روزانه 91? از سودهاي كل كازينوهاي آنلاين را به خود اختصاص داده اند!

 پوكر

پوكر مدت هاست كه به عنوان يك بازي پر سود براي كسب درآمد انجام ميشود. البته اين بازي شايد براي بسياري از افراد بازي سخت و پيچيده با قوانين و استراتژي هاي پيچيده اي باشد. ولي اگر شما با كمي تجربه و مطالعه مي توانيد خيلي بيشتر از آن چه كه تصور كنيد مي توانيد به درآمد.

 شايد باورش براي شما غير قابل باور باشد ولي اين روزها بازيكنان حرفه اي پوكر چيزي بين 40 تا 100 هزار دلار در سال كسب درآمد دارند!

پيش بيني ورزشي

يكي ديگر از روش هايي كه با استفاده از آن مي توانيد به كسب درآمد خوب و قابل توجهي دست پيدا كنيد شرط بندي هاي ورزشي است! نكته خوب در مورد شرط بندي هاي ورزشي اين است كه سايت هاي ورزشي فقط 10? از سودي كه شما به دست مي آوريد را از شما كسر مي كنند.

تنها نكته اي كه در مورد پيش بيني هاي ورزشي بايد رعايت كنيد و به آن پايبند باشيد اين است كه شما بايد تنها به خوبي استراتژي ها را بدانيد و به خوبي رويكرد تيم ها را برسي كنيد و هميشه اخرين اخبار در مورد بازي هاي و تيم هاي منتخب خود را بدانيد.

پيش بيني هاي ورزشي آپشن هاي خيلي زيادي دارند و حتي مي توانيد در حين بازي هم شرط بندي خود را انجام دهيد و شانس خود را براي پيروزي چند برابر كنيد!

ويديو پوكر

در مورد ويديو پوكر هم خبر خوب اين است كه اگر شما يك بازيكني كه به اندازه كافي ماهر است باشيد، مي توانيد سود خوبي را براي خود داشته باشيد. با يك سرچ ساده در اينترنت مي توانيد به ليست خيلي بلند و بالايي از سايت هاي شرط بندي كه اين امكان را براي شما فراهم كرده است دست پيدا كنيد و به سود خوبي دست پيدا كنيد.

حرف آخر

اگر دوست داريد اين كار را به صورت حرفه اي انجام دهيد و درآمد خوبي هم از اين كار داشته باشيد، مي توانيد در سايت هايي كه اين امكان را فراهم كرده اند كه به صورت رايگان اين بازي ها را انجام دهيد عضو شويد و بعد از اينكه از بابت مهارت خود مطمئن شديد، مي توانيد اين كار را با پول واقعي انجام دهيد و به سود خوبي دست پيدا كنيد!

منبع : شتاب موزيك

 

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود كه نام كسب و كار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي كه در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد كه قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود كه مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با كسب و كار شما در ارتباط باشند. وقتي كه مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي كنند، هنگام استفاده از آن ها نام كسب و كار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممكن است كه مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت كنند و يا اينكه وقتي از آن ها استفاده مي كنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود كه برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد كه آرم لوگوي نايكي (swoosh) دنياي كسب و كار اين كمپاني را كاملا زير و رو كرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو كاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه كه آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند كه لوگو متعلق به كدام كمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد كه كسب و كارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج كنيد كه مردم هر روز با آن ها سر و كار داشته و آن را مي بينند. اين كار به شما در رسيدن به چنين هدفي، كمك مي كند. شما با يك سرمايه گذاري كم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه كرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين كار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود كه مردم سريعا جذب كسب و كار شما شده و از آن خريد كنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد كه مردم هديه تبليغاتي را كه به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر كسب و كاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي كه حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي كنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده كنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يكي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي كه بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي كسب و كار شما مي باشند. به دليل اين كه اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يك تبليغات گسترده و مفيد براي كسب و كار شما هستند.

5- روكش خودرو :

شما ميتوانيد از روكش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امكان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي كه هديه دادن همواره به عنوان يكي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يكي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يك هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي كاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ كسب و كار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امكان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه كاور و با كيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يكي از معدود روش هايي است كه پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يك نماد است كه ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يكي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يكسان سازي ساختار هويت سازماني كسب و كارها و دكوراسيون داخلي شركتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و كمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يك راه بسيار عالي براي بازاريابي كسب و كار مي باشند كه امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شركت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يك نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينكه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يك نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي كسب و كار شما داشته باشند.

10- ساك دستي پارچه اي :

بعد از اين كه هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساك‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شركت قرار دهيد. استفاده از ساك در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر كردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شركت شما در پي داشته باشد.

 

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

7 ايده متفاوت هديه ولنتاين براي آقايان

ولنتاين جشن متفاوتي با ديگر جشن‌هاست. هديه ولنتاين با ديگر هديه‌ها فرق دارد چرا كه برخلاف هديه ديگر جشن‌ها  يك هديه كاربردي نيست و بيشتر جنبه فانتزي و يادگاري دارد.  البته اين بستگي به هنر و ذوق شما دارد كه چقدر اين هديه را بهتر انتخاب كنيد ولي مطمئن هستم كه تهيه كادو ولنتاين مردانه دغدغه‌ي بزرگتري براي خانم‌ها هست و اصولا آقايان با يك هديه ساده آماده (??? آقايان) سروته ماجرا را خم مي‌آورند و برعكس خانم‌هاي عزيز دوست دارند كه بهترين كادوي ولنتاين براي پسر را تهيه كنند.

ولي براي همسر يا نامزدمان چه چيزي بخريم؟ هديه انتخابي شما بايد حسي را منتقل كند كه همواره بين شما مشترك است. بايد به اين موضوع بسيار دقت كنيد. يعني ممكن است من به يك هندزفري نياز وافري داشته باشم ولي دوست دارم در روز ولنتاين از همسرم يك قاب عكس با تصوير خاطره‌انگيز از خاطراتمان هديه بگيرم نه يك لزوما يك هندزفري!

 

همچنين بسته بندي هديه ولنتاين هم اهميت ويژه اي دارد كه قبلا درباره آن در وبلاگ روسيلي در مطلب هديه ولنتاين خود را با اين ? روش خلاقانه و ساده بسته بندي كنيد صحبت كرده‌ايم.

پيشنهادهاي روسيلي براي كادو ولنتاين براي آقايان

در ادامه به معرفي چند ايده براي ولنتاين خواهيم پرداخت.

?- قلك عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌ايد و برنامه‌ كارهاي بزرگ را در سر داريد پيشنهاد مي‌كنم با يك هديه حساب شده به يار زندگي مشترك‌تان ثابت كنيد كه مي‌خواهيد زندگي‌تان را باهم بسازيد. يك قلك شيشه‌اي با چند سكه پول داخل آن مي‌تواند هديه‌اي باشد كه هميشه شما را به ياد مرد زندگي‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شيشه‌اي با كلي شكلات و تزيين زيبا مي‌تواند يك قلك عاشقانه ديگر باشد. من خودم يكي شبيه اين را دريافت كرده‌ام و بسيار دوستش دارم.

?- جعبه خوردني‌هاي خوشمزه

حتما بارها شنيده‌ايد كه راه قلب مردان از شكمشان مي‌گذردمن به عنوان يك مرد اعتراف مي‌كنم كه كاملا اين موضوع صحيح استيك جعبه دوستاني از انواع خوراكي‌هاي باحال كه مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ي مخفي كه در گوشه‌اي كمد خود خواهد گذاشت و گاهي به دنبالش خواهد رفت مي‌تواند بسيار جذاب باشد.

اين جعبه مي‌تواند پر از انواع شكلات، سس‌هاي مورد علاقه، تنقلات، نوشيدني‌هاي مورد علاقه و …. باشد.

چه چيزي بهتر از يك جعبه خوشمزه انواع خوردني براي هديه ولنتاين براي آقايان شكمو

?لباس‌هاي بافتني

لباس بافتني از اين نظر جذابيت دارد كه وقت زيادي صرف آن كرده‌ايد و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌ايد. اصلا كلاه و شالي كه مادران براي فرزندانشان مي‌بافند نماد عشق است. شما هم مي‌توانيد اين كار را بكنيد، كافي است از همين الان شروع كنيد و هر شب يك ساعت وقت بگذاريد.

 

من اگر چنين كلاه بافتني را براي هديه ولنتاين دريافت كنم و مطمئن باشم كه معشوقم آن را بافته است محال است با چيز ديگري در زندگي عوضش كنم. يا ميتوانيد يك كلاه بيسبالي هديه دهيد. 

?- كتاب و موسيقي و فيلم و هر اقلام فرهنگي ديگري

لازم نيست هديه ولنتاين براي آقايان چيزي باشد كه بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چيزي بهتر از اينكه به مناسبت ولنتاين با هم به يك تئاتر زيبا برويد و يا در يك كنسرت خوشحال شركت كنيد.

همچنين مي‌توانيد يك فيلم جذاب دانلود كنيد و با كلي هله هوله و به مناسبت ولنتاين بنشينيد و در كنار هم تماشايش كنيد، هدف اين است كه بهانه‌اي پيدا كنيم براي خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چيزي بهتر از لحظه‌هاي خوب با يك فيلم خوب در كنار هم به بهانه شب ولنتاين

 

درباره هديه بخوايند: كانال هديه مردانه

?- يك گجت دوست داشتني

خوب هر قدر هم كه بخواهيم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها يك طرفشان عاشق چيزهايي مانند فوتبال! تكنولوژي! و ماشين يا چنين چيزهايي است. يك مجسمه مينياتوري از چيزي كه خيلي دوستش دارد مي‌تواند ولنتاين امسال شما را خاطره انگيز كند.

اگر عاشق تكنولوژي است مي‌توانيد چيزي مانند يك دستگاه VR يا يك لنز براي گوشي به او هديه بدهيد. چيزي كه لزوما نياز وافري به آن ندارد ولي از داشتنش خوشحال مي‌شود.

يك گجت تكنولوژيك كه نياز اساسي به آن ندارد ولي از داشتنش لذت مي‌برد

?- كارت تبريك ولنتاين

خوب اگر از آن دسته افرادي هستيد كه دوست نداريد زيادي هزينه كنيد و در عين حال كارتان شيك باشد و دلنشين و يا اينكه اگر سال هاي زيادي از رابطه‌تان مي گذرد و دوست داريد كه كمي متانت به خرج دهيد ?? پيشنهاد مي كنيم از كارت تبريك هاي ساده و خلاقانه براي هديه ولنتاين آقايان استفاده كنيد.

 

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از موسسه آموزشي حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر