شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/

 

طرز تهيه انواع فلافل، آش رشته وآبگوشت

نخود يكي از حبوبات مورد علاقه خانواده هاي ايراني است؛ در اين دستور اشپزي سعي ميشود سه غذاي پرطرفدار با نخود به شما آموزش داده شود. ما شما را با طرز تهيه انواع فلافل، آش رشته وآبگوشت آشنا ميكنيم.  همان طور كه ميدانيد.  نخود يكي از حبوبات محبوب و بسيار سالم براي بدن است. گياه نخود، به صورت بوته‌اي و به صورت يك سال در ميان، در زمين هاي كشاورزي كاشته مي‌شود. اين ماده غذايي سرشار از ويتامين است.

فقط يك نكته مهم وجود دارد، توجه داشته باشيد كه قبل از پختن نخود، آن را حتما حدود 12 ساعت در آب بگذاريد تا خيس بخوره و نفخ آن گرفته شود.

چند مدل غذا ايراني كه با نخود درست مي‌شود.

فلافل

18ew_q2.jpg

فلافل يك نوع فست فود است، كه شهرت زيادي پيدا كرده. طرز تهيه فلافل كاري آسان است، فلافل طعمي تند داشته و نخود جزء مواد اصلي اين غذاي خوشمزه است.

دستور تهيه فلافل:

  • 400 گرم نخودها را در يك كاسه آب حدود 12 ساعت بخيسانيد و حتما آب آن را عوض كنيد.

     
  • 4 عدد سيررا به همراه 2 عدد پياز پوست بگيريد و بشوييد. سپس به همراه نخودي كه كاملا خيس خورده كه آبكش كرده ايد در چرخ گوشت بريزيد و آن را دو مرتبه چرخ كنيد تا كاملا يكدست شوند.

     
  • 200 گرم جعفري را پاك كنيد و بشوييد. سپس آن ها را بر روي تخته آشپزخانه به صورت خرد كنيد. سپس در ادامه جعفري خرد شده را به كاسه نخود اضافه كنيد. سپس 2 عدد تخم مرغ را بشكنيد و در كاسه تخم مرغ بريزيد. و در ادامه به مواد داخل كاسه به صورت كم كم 3 قاشق غذاخوري آرد نخودچي را اضافه كنيد و مواد را مرتبا هم بزنيد تا مايه فلافل آماده شود و خودش را بگيرد.

     
  • كمي از نمك، زردچوبه و فلفل سياه و تخم گشنيز و زيره را كاملا خرد كنيد و به كاسه نخود اضافه كنيد و به خوبي مواد را هم بزنيد. در صورت تمايل مي توانيد از مقداري فلفل قرمز براي تند شدن فلافل استفاده كنيد.

     
  • براي سرخ كردن فلافل ها از يك تابه گود استفاده كنيد و بايد به مقداري روغن به قابلمه اضافه كنيد تا فلافل ها در آن غوطه ور شوند. بعد از اينكه روغن كاملا داغ شد. بعد از اينكه تمامي فلافل ها را سرخ كرديد، آن ها را در يك حوله كاغذي قرار دهيد تا روغن اضافي آن‌ها خارج شود. حالا نوش جان كنيد.

آبگوشت

آبگوشت نوعي غذاي قديمي و سنتي ايراني به حساب مياد، طرز تهيه آبگوشت را ما براي شما نوشتيم تا درست كنين و در كنار خانواده لذت ببريد. آب آبگوشت را با نان تليت مي‌كنند و گوشت آن را به شكل گوشت كوبيده مي‌خورند.

دستور تهيه آبگوشت:

  • قبل از شروع به آشپزي، از شب قبل نخود و لوبياها را در يك كاسه آب بريزيد و بگذاريد تا كاملا خيس بخورند و حدود دو بار هم آب آن‌ها را عوض كنيد. اين كار باعث مي‌شود كه نفخ لوبيا و نخود از بين برود و به مراتب راحت‌تر پخته شوند.
  • يك پياز را پوست بگيريد و بشوييد و خرد كنيد سپس به همراه گوشت با كمي نمك و فلفل زرد چوبه و روغن مايع داخل قابلمه تفت بدين.
  • 7 پيمانه آب به همراه نخود و لوبيا اضافه كنيد و قابلمه را بر روي اجاق گاز با حرارت ملايم قرار دهيد تا به آرامي پخته شوند.
  • بعد از گذشت سه ساعت، 2 عدد سيب زميني‌ها را پوست بگيريد و بشوييد. سپس آن‌ها را به قابلمه اضافه كنيد.
  • حدود بيست دقيقه ديگر رب گوجه اضافه كنيد.

نكته مهم در پختن آبگوشت : حرارت مي باشد. هر چقدر حرارت اجاق گاز آن ملايم و كم تر باشد، باعث مي شود آبگوشت به آرامي پخته شود . اصطلاحا به طور كامل جا بيفتد. نوش جان

آش رشته

يكي از پرطرفدارترين غذاها است، كه معمولا در ايام خاص براي نذري دادن استفاده مي‌شود. در محتويات آش رشته هم نخود استفاده مي‌شود. در اين بلاگ طرز تهيه آش رشته مجلسي را آموزش مي‌دهيم.

دستور تهيه آش رشته:

  • پيازها را خرد كنيد. يك قابلمه را كه مقداري روغن مايع در آن ريخته ايد را بر روي اجاق گاز با حرارت ملايم قرار دهيد تا روغن كاملا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن، پياز خرد شده را به قابلمه اضافه كنيد و تفت دهيد. بعد از اينكه مقداري پياز نرم شد، زردچوبه و فلفل سياه به آن اضافه كنيد و خوب مواد را هم بزنيد و با يكديگر تفت دهيد.

     
  • بعد از اينكه حبوباتي داخل قابلمه پخته شدند، آن ها را به داخل قابلمه پيازها اضافه كنيد. و مقداري آن ها را با يكديگر تفت دهيد. سپس به قابلمه چند پيمانه آب جوش اضافه كنيد و سپس عدس را آبكش كنيد و آن را نيز به قابلمه اضافه كنيد و در قابلمه را بگذاريد تا عدس ها نيز كاملا پخته شوند.

     
  • سبزي آش كه شامل تره، جعفري، شنبليله و گشنيز مي باشد را پاك كنيد و بشوييد. سپس آن ها را بر روي تخته آشپزخانه به صورت ساطوري خرد كنيد. و در ادامه آن را به قابلمه اضافه كنيد. و مواد داخل قابلمه را با يك ملاقه هم بزنيد. بهتر است كه در اين مرحله در قابلمه را نيمه باز بگذاريد، چونكه اگر در قابلمه كاملا بسته شود، باعث مي شود كه رنگ سبزي تيره شود.

     
  • اضافه كردن رشته آشي به آش رشته، بعد از پخته شدن كامل سبزي آشي مي باشد. در صورت تمايل مي توانيد مقداري كشك هم در اين مرحله به آش اضافه كنيد تا به همراه ساير مواد داخل آش به خوبي پخته شوند.

منبع: https://blog.okala.com/

 

 

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟


 

با توجه به هزينه هاي بالاي تعميرات گوشي و عوض كردن صفحه نمايش براي مراقبت از گوشي بايد از قاب و گارد با كيفيت استفاده نمود. يكي از بهترين محافظ هايي كه مي توانيد براي موبايلتان بخريد، كيف گوشي مي باشد. كيف ها در طرح ها و رنگ هاي مختلف ارائه مي گردند و زيبايي خاصي دارند. اما سوالي كه پيش مي آيد اين است كه كيف بهتر مي باشد يا قاب؟

مزاياي كيف گوشي نسبت به قاب موبايل (قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟)

كيف موبايل يك ويژگي كلي نسبت به انواع قاب گوشي داراست.اولين مزيت كيف ها اين مي باشد كه يك صفحه اضافه تر دارند كه روي صفحه نمايش گوشي قرار مي گيرد و از آن محافظت مي كنند. هر چند كه با استفاده از گلس صفحه گوشي، مي توان از تاچ و ال سي دي صفحه محافظت نمود اما فقط تا زماني كه ضربه جدي به صفحه واردنگردد! اگر بخواهيم با يك مثال درست، برتري كيف گوشي را نسبت به قاب، توضيح بدهيم بايد بگوييم كه كيف گوشي، بيشتر از قاب احتمال شكسته شدن ال سي دي را كم مي كند.

قاب گوشي تنها از بدنه گوشي محافظت مي كند و در صورتي كه گوشي موبايل از سمت صفحه نمايش روي آسفالت يا زمين ناهموار (حتي در حد 1 سانتي متر) بيوفتد، احتمال شكسته شدن آن بسيار زياد مي باشد. زيرا برخورد كردن صفحه نمايش با يك تكه سنگ بسيار كوچك، زمينه آن رابراي شكستن يا ترك خوردن صفحه نمايش را ايجادمي كند. اما در صورتي كه شما از كيف گوشي استفاده كرديد و موبايلتان از سمت صفحه نمايش روي زمين (حتي زمين آسفالت و ناهموار) افتاد، احتمال شكستن ال سي دي به شدت كم ميشود زيرا درب كيف شدت ضربه را كم كرده و ضربات به صورت مستقيم به صفحه نمايش وارد نمي گردند. البته اين تنها برتري و بهتربودن كيف نسبت به قاب نمي باشد. از آنجايي كه كيف ها ابعاد بيشتري را مي پوشانند، تا حدودي از ورود گرد و غبار و آب به داخل گوشي جلوگيري مي كنند.





 

كيف گوشي چيست و چه فرقي با قاب موبايل دارد؟

 

كيف گوشي، مانند قاب موبايل يك محافظ مي باشد كه در مدل هاي مختلفي عرضه و ارائه مي شود و برخي از آن ها به عنوان كيف پول هم استفاده مي شوند. تفاوت كيف گوشي و قاب موبايل اين مي باشد كه كيف هاي موبايل داراي يك درب اضافه هستند كه روي صفحه نمايش گوشي مي نشيند اما قاب ها فقط بدنه و پشت گوشي رامي پوشانند.

 

آيا كيف گوشي آهنربا دار به باتري گوشي آسيب مي رساند؟

كيف پاوربانك 

تمام كيف هاي آهنربا دار براي گوشي مضر نيستند اما برخي از آن ها موجب فرسودگي باتري گوشي خواهند گشت . در اين مقاله نكته هاي مهم درمورد خريد كيف گوشي آهنربا دار را بررسي كرده ايم. اگر خريدتان را با توجه به اين نكات، انجام دهيد، خطري باتري گوشي شما را تهديد نخواهد كرد.

 

كيف گوشي بخريم يا قاب؟

 

انتخاب كيف يا قاب موبايل كاملا سليقه اي مي باشد اما اگر مي خواهيد گوشي خود را از انواع خطرات دور نگه داريد، خريد كيف گوشي بهترين كارمي باشد. هر دو محافظ هاي خوبي مي باشند اما با استفاده از كيف گوشي، علاوه بر بدنه، از صفحه نمايش موبايل نيز مراقبت خواهد شد و احتمال آسيب ديدن گوشي در برابر ضربات آن بسيار كم مي شود.

 

نتيجه گيري

 

پيشنهاد مي شود تا جاي ممكن از مراكز معتبرو داراي اعتبار خريد انجام دهيد و با يكبار هزينه كردن، محصول مناسبي تهيه كنيد.يكي از مراكز معتبر فروشگاه آنلاين ديجي فرست مي باشد كه ارائه دهنده در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشدو اين را بدانيد كه  هيچ ارزاني بي حكمت نيست. خريد محصولات باكيفيت و اورجينال ، بهترين انتخاب شما مي تواند باشد. حتي ارائه دهندگان كيف گوشي هم براي محصولات چرمي خود گارانتي در نظردارند. يكي از دلايلي كه توصيه مي كنيم تا جاي امكان از مراكز معتبر خريد كنيد، دقيقا همين موضوع مي باشد.